Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne ELi meditsiiniasutuste kohta
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 18:09:31 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
João Leão juhtimisel koostatud eriaruanne 12/2024: „ELi meetmed COVID-19 
pandeemiale reageerimisel – ELi meditsiiniasutused tulid enneolematus 
olukorras üldiselt hästi toime“.

COVID-19 pandeemia põhjustatud tervisekriis tabas ELi mõnevõrra ootamatult. 
Kuigi kaks olukorra eest vastutavat ELi meditsiiniasutust said oma tööga 
hakkama, tõi pandeemia esile ka puudused ja lüngad, mida hiljutiste ELi 
meetmetega on püütud kõrvaldada. On siiski veel ennatlik arvata, et EL on 
ulatuslike rahvatervise hädaolukordade lahendamiseks täiesti valmis.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/SR-2024-12>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .